luni, 4 mai 2009





Blandete

Bulevard. Bulevardisti, si soare-apune.
S-a facut lumina mai plapanda.
Trece-o fata. E frumoasa. Pare blanda
Cineva o acosteaza, ii propune...

Ea se-ntoarce. Impietreste. Pare calma.
Fata-n fata, o sclipire de manie.
Il masoara. Nici un gest, apoi o palma.
La trei pasi...pe trotuar...o palarie...

O pisica la etaj,la o fereastra
Se distreaza cu pisoiul . E al sau,
Si vazand ce s-a-ntamplat pe strada noastra,
Ii explica : " Fata blanda ...zgarie rau!"

Andrei Ciurunga

Este o poezie ce am primit-o de la un necunoscut cu cativa ani in urma , impreuna cu un buchet de flori....nu stiu de ce,dar in dimineata asta,pur si simplu,mi-am amintit aceea stranie dar frumoasa intamplare....si mi-am dat seama ca nu i-am multumit niciodata ptr gestul sau...Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu