joi, 30 aprilie 2009

Sunt o minge mica,mov...



VIsez ca…. sunt o minge mica , elastica si mov…. si ma lovesc de ceva tare… ricosez…ma lovesc iar de ceva tare… si iar ricosez…si iar….si iar… si iar…
Sunt fericita…. da!!! asta e, am spus-o, sunt fericita, nu stiu daca e o fericire absoluta, pura , sau doar una efemera ca si existenta noastra… chiar nu stiu… insa am o mica problema: am frisoane de “tristete” , ore de nepasare, minute de amorteala, secunde de suferinta… si aceste frisoane, desi sunt scurte, sunt foarte intense…
O alta problema ar fi ca sunt cauzate de motive “pur irationale”… cramepeie de ganduri fara logica, fara rost… si in aceste frisoane toata lumea mi se urateste, cerul se intuneca, fericirea fuge de mine… si la fel si zambetele, care lipsesc, iar daca sunt, ori nu le vad, ori mi se par sterse, false, niste simple kitsch-uri.
Nu spun ca orice lucru lipsit de logica nu are rost…pentru ca as minti mai mult ca oricand, m-as minti pe mine… pentru ca dragostea nu are logica, da- ii vad rostul secunda de secunda, mai ales atunci cand nu o simt…
Dragostea asta e ca un servetel… devine importanta atunci cand lipseste!!!
Si cum am mai mereu servetele la mine… nu prea imi dau seama cat de importante sunt… iar atunci cand imi dau seama, nu stiu ce sa fac sa gasesc unul… dar nu chiar unul, aleatoriu… ci acel servetel, care va sti sa-mi mangaie pielea, a carui mireasma va strapunge pielea si va ajunge pana la suflet, mangaindu-l si pe acesta…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu